måndag 7 september 2009

Nice try.

11 kommentarer:

  1. Valen och du ska fan veta vem jag är7 september 2009 kl. 07:46

    lägger du upp en bild på mig så kommer jag att slå dig och det menar jag, jag skiter i om det är på skämt!!

    SvaraRadera
  2. Har vi ingen humor i detta landet? Självdistans? Ta det lungt nu jag är emot våld...Lägg upp bilder på mig hur mycket ni vill skriv vad ni vill gör vad ni vill.

    Peace

    SvaraRadera
  3. visste du att ben schroeder berättade att DU pontus var anledningen att gonz valde att inte komma till malmö i sommras.

    SvaraRadera
  4. Schroeder berättade att Gonz avböjde Malmö bl a pga av att han inte ville träffa Alv."-He lacks passsion" sa Gonz. Sug på den.......

    SvaraRadera
  5. Vill du jag ska ta nort bilderna på dig doc? Inga problem jag trodde du tyckte skatehitler var roligt det sa du ju igår när vi sms:ade. Jag vill inte bli ovän med någon utan bara ge alla ett gott skratt.

    SvaraRadera
  6. Måtte Thorsten Fucking Alv brinna i helvetet för att ha besudlat Moder Jord med en hjärnsjuk avkomma, född av horan han satte på.

    SvaraRadera
  7. Kan vi ta och lugna ner oss? Ring mig så vi kan prata. Vill du att jag ska ta bort photoshop kollagen på dig så gör jag det inga problem. Fan lugna ner dig doktorn

    SvaraRadera
  8. är detta en sida för bögar? verkar vara mycket snopp.
    Är pontus homosexuell? det visste jag inte

    SvaraRadera
  9. Här var det ord och inga visor, tummen ner till den anonyma idioten ovan. Mer kukbilder tack.

    SvaraRadera